Regruteska

Sine moj…
Ti se majke sećaš nejasno
Dobre senke iznad kolevke
Poč’o si da pamtiš prekasno
Osluškujem lepet anđela
Znaću valjda da je nađem ja?

Eh, mani me…
Naš sam dom k’o čergu selio
Tepanja na vino mirišu
Njene stvari sam razdelio
Svaki praznik minu ćuteći
Sebi nisam mog’o uteći…

Stade sve… samo život prođe…
Sine moj, oči njene plave…
Stiže dan da u vojsku pođeš
Čudni se ovde sveci slave

Ej! Sine moj, kako da te pustim?
Ti si sve što mi od nje osta’
Di ćeš s tim trepuškama gustim?
Život baš ne zna šta je dosta…

Slušaj njih
Što uz bojni poklič legaju
Pevaju u slavu noževa
Pevaju pa onda begaju
Pošlo vreme s goreg na gore
Razigralo one najgore

Sine moj…
Gajde će ti baba kupiti
Tamburu sa ticom sedefnom
Cure će pred kućom pupiti
Nek se šorom digne prašina
Kad bataljon suknji maršira

Stade sve… samo život prođe…
Sine moj, oči njene plave…
Stiže dan da u vojsku pođeš
Lumpuju – usijane glave

Sine moj, sve su to barabe
Ne dam ja mog spomenka bokor
Derane, drž’ se tvoga babe
Nisi ti za taj jad i pokor, ej…

About this blog

Blog o poznatom kantautoru, pjesniku i glumacu poznatom po svojim baladama i povijesnim pjesmama. Uzivajte!!!